מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שבת, 17 בדצמבר 2016

חושפת פרויקטים: שיפוץ בית בזכרון יעקב

לפני שנה בדיוק קיבלתי מכתב מזוג שהיו גרים בדירה יפה וגדולה ב"חלומות זכרון" והחליטו שהם עוזבים את דירת הפנטהאוז לטובת בית קרקע שהם מצאו באחת השכונות הותיקות של העיר. כשהגעתי לראות את הבית ראיתי שהוא גובל בשטחו של פארק ענק עם עצים וצמחיה מהממים, ומייד הבנתי למה הם עוזבים בית כל כך מודרני ונוח.
אחת הבקשות שלהם היתה שהבית החדש "לא יראה כמו עוד בית מעוצב ממגזין". בית החלומות שלהם היה צריך לבטא את האופי שלהם ואת סגנון חייהם.
הבית עבר שיפוץ מסיבי מאוד, חלק מהקירות נשברו, כל מערכות החשמל והצנרת הוחלפו, כמו כן גם הריצוף והמטבח.
הכל הותאם לסגנון של הבית הפרטי, בית קרקע.
את התוצאה ניתן לראות בצילומים



 החלל הציבורי - סלון, ספריה, קמין


אגב, במקום הספריה הזאת היה קודם קיר שעשינו בו שינוי :




הדיירים ויתרו על הטלויזיה - הם מעדיפים מקרן. הוא מקרין על הקיר הלבן שמעל השידה. זה כבר לא הבית הראשון שאני מעצבת ואין בו מסכים. 





לאזור פינת האוכל תפקיד פונקציונלי נוסף: הוא מפריד בין הסלון לבין המטבח




המטבח 



אגב, המטבח היה פעם כאן:


המקום נשאר אותו מקום, אך הכל הוחלף



מבט חזרה מהמטבח לסלון


דלת כניסה לבית 

מדרגות - לקומה עליונה ולקומה תחתונה 


וככה המדרגות נראו פעם :
בתמונה אפשר לראות את קבלן השיפוצים ואפי היגאוי בזמן התייעצות על התוכנית הראשונית



וככה זה נראה בסוף :


עולים קומה ונכנסים ליחידת הורים . חדר רחצה


צידי המסדרון הוסבו למטרת אחסון. לשם כך נבנו נישות נוספות שבהן הנגר חיים שטרית בנה את כל הארונות



חיפשתי מראות לא סטנדרטיות, לא רציתי עוד מראה בצורת משושה זהב, ולא עוד מראה שרואים בכל חנות שניה. היה לי את המזל לפגוש את עדי מ STUDIO RUST שהכינה לנו מראות עם מסגרת עץ אלון אמיתית וחריטה של ענפי עץ
את המוצרים של עדי ניתן להזמין בחנות שלה :
https://www.etsy.com/shop/studiorust




חדר שינה . הנגרות - חיים שטרית הנגר

את שטיחי המקרמה על הקיר הבאתי ללקוחות מאחת הנסיעות שלי לפולין, שם מצאתי אומנית מדהימה שרוקמת מקרמה מודרני ושונה מהמקרמה שאנחנו מכירים מפעם. 










חדר לדייר הכי קטן (בינתיים)


חדר לדייר המתבגר

חדר רחצה לילדים


בקומה מינוס 1 ממוקמים חדר עבודה, חדר משחקים ומקלט

הגינה המדהימה, הפונה לפארק 



תודה רבה לאולגה סולן על התמונות המדהימות שצילמה http://www.olgasolan.co.il/

תודה רבה לחיים שטרית הנגר, שעבד על כל פרט ופרט בבית הזה, ונתן טיפים ועצות שוות זהב

תודה רבה לואפי היגאוי וצוות הנאמן, עשיתם עבודה קשה מאוד בצורה מושלמת

וכמובן תודה רבה ודיירי הבית שסמכו עלי והפקידו את ביתם בידיים שלי.

הפוסט נכתב על ידי אירנה אלבז מעצבת פנים מחיפה. ניתן לראות פרויקטים אחרים באתר שלי www.irena.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה