מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שבת, 7 במאי 2016

חושפת פרויקטים : שיפוץ ועיצוב דירה באזור יישובי חוף הכרמל

בקיץ שנת 2013 נפגשתי עם זוג שמעוניין לעשות מהפך בדירתם. הדירה היתה במצב ישן, עם מבנה פנימי של מבוכים והרבה קירות, וגם בחלק מהבית התקרה היתה נמוכה מידי, ובחלק אחר גבוהה. הלקוחות הגישו בקשה להרחבת הדירה ובניית מרפסת. ואני התחלתי לתכנן את החלוקה ואת העיצוב הפנימי.

תוכנית הבית לפני השיפוץ :  ניתן ללחוץ על כל תמונה או שרטוט כדי להגדיל ולראות אותה מאוד מפורט



תוכנית פירוקים שהצעתי ובאישור מהנדס


תוכנית הדירה לאחר שיפוץ



קצת תמונות לפני








ובלי יותר מידי דיבורים - תמונות הבית אחרי המהפך :


כניסה



פינת עבודה



מעבר לסלון







המטבח



אמבטיה כללית





חדר קולנוע / אורחים

חדר שינה





מקלחת בחדר שינה




צילומי הבית הופקדו בידיה של אולגה סולן המוכשרת. בקרו באתר שלה www.olgasolan.co.il

כל פריטי הנגרות הם בתכנון שלי, חלק מהריהוט ודקור נרכש בחנויות ברחבי הארץ, כולל שוק פשפשים ביפו, גלריות לאומנויות ועתיקות בארץ ובפריז.

הפוסט נכתב על ידי אירנה אלבז מעצבת פנים מחיפה, אין להעתיק תמונות ללא אישור שלי .
www.irena.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה