מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

חושפת פרויקטים : שיפוץ ועיצוב דירת גן בכרמל, חיפה.



לפני חצי שנה נפגשתי עם זוג מחיפה, כרמל, שהחליטו לשפץ את הבית לאחר שחיו בו 20 שנה. במסגרת השיפוץ הוחלט לעשות הזזת קירות, החלפת מטבח, שיפוץ של חדרי רחצה והחלפת דלתות וגופי תאורה.

כאשר הגעתי לבית שלהם ראיתי שאני מאוד לא אוהבת את המיקום של המטבח. המטבח היה תופס מקום גדול מאוד בסלון
ככה זה היה:



מטבח תפס חלק גדול מהסלון ובעצם חילק אותו לאזורים קטנים ולא נוחים למגורים. לא היתה זרימה טובה בחלל.
הוחלט לשנות את מיקום המטבח, לאחר התייעצות עם אינסטלטור .



החלטתי שאני חייבת לחשוב "מחוץ מקופסה" ולא ללכת עם תכנון מטבח פינתי סטנדרטי, כדי לעזור ליצור חלל נוח. זה בדיוק המקרה, שבו שינוי במבנה המטבח ובמיקום שלו איפשר לי לעשות אחר כך בסלון מה שבא לי,
וליצור חלל אירוח נוח הרבה יותר ממה שהיה קודם. 

לכאן התמונות : 










על ביצוע המטבח היתה אחראית חברת "מטבחי זיו" שעשו עבודה נהדרת. הגשתי להם תוכניות של מטבח החדש בצורת קו ישר, הסברנו יחד עם הלקוחה מה אנחנו רוצות לקבל מבחינת הצבעים והחומר, בחרנו מוצרי חשמל ויצאנו לדרך.

הוחלט במטבח ליישם פתרון מיוחד - חיפוי קיר בזכוכית, ומעליה שליכט מינרלי . אך השליכט בוצע בגובה מספיק טוב לשמירת ניקיון

בשתי התמונות כאן ניתן לזהות את השליכט :





המסדרון הורחב על חשבון החדרים הפנימיים שכיום כבר אף אחד לא גר בהם





גם בחדרי רחצה בוצעו שבירות לשם הרחבה

שירותי אורחים עוצבו בעצם בגלל הכיור היפה החום שראינו בחברת "רצף קרמיקה" . הוחלט לקנות את הכיור ו"להתאים לו" את החבילה מסביב




חדר רחצה הגדול עוצב בשילוב גוונים מאוד לא שגרתי : בז' וטורקיז :



בתוך המקלחון בוצע ריצוף מצויר .

ארון בצבע טורקיז בביצוע נגריית חיים שטרית - צורת חזית הארון מאפשרת לשמור בתוכו מכונת כביסה ומייבש כביסה




בחדר רחצה הקטן הוחלט ללכת על לבן נקי, אבל להוסיף צבע באמצעות הארון

שימו לב, שכל מה שקשור לכלים סניטריים בבית הזה - לא שגרתי. ברזים מעוצבים שיוצאים עם אינטרפוץ מהקיר. כיורים אמורפים. כל בחירה נעשתה מתוך מחשבה שאנחנו חושבים אחרת, ולא רוצים להיות דומים לרוב







על ביצוע עבודות נגרות היה אחראי חיים שטרית, הנגר. כדי להוסיף ייחוד לכל פריט ולעשות אותו יחיד במינו חיפשתי פרזול מיוחד





כל הצילומים - אולגה סולן , צלמת www.olgasolan.co.il

כל העיצוב - אירנה אלבז מעצבת פנים מחיפה  www.irena.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה