מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

עיצוב עם פרופילים דקורטיביים

משום מה פריט עיצובי זה, כמו פרופיל דקורטיבי, הוא משהו שלא ממש בשימוש בארץ. למרות שהוא יכול להשתלב מדהים בכל סגנון - מהמודרני ונקי ועד הכפרי והרומנטי.
בארץ יש כמה משווקים של פרופילים דקורטיביים. בדרך כלל מיוצרים מחומר שנקרא "פוליאטרן" , שזה חומר סינטטי. זאת הגרסה הקלה והלא יקרה, לעומת פרופילים מגבס אמיתי, שאנחנו רואים בחו"ל. 

פרופילים וקרניזים פשוטים וסינטטיים נראים כמו פריט מוכן שנמכר לפי מטר , ומחירו שווה לכל כיס והוא מתאים לכל חלל

בית בחיפה - פרופילים על קירות :

כל התמונות הבאות צולמו עבורי על ידי אנסטסיה הירש www.tmuna.biz




אותו בית - קרניז בחדר ילדים

 בית במושב- כעת עדין אין תמונות מקצועיות . גם קרניז , גם אמצע הקיר




בית בעתלית - חדר שינה , פרופיל צר מאוד על הקיר, כפס הפרדה 


אותו בית - חדר ילדים 

עוד בית שטרם צולם - בבניה (צילמתי את התמונות באמצעות הנייד שלי) 





בית בנהריה - תקרה




הביצוע מאוד פשוט, מדובר בכסף קטן. גם אם זה נמאס - ניתן להסיר בקלות. 

בארץ יש כמה חברות שמשווקות את המוצר. חפשו אותם בגוגל. 



נכתב על ידי אירנה אלבז מעצבת פנים www.irena.co.il


תגובה 1:

  1. איזה תמונות מדהימות! ממש אהבתי את תמונה של הסלון בסגנון הסקנדיבי וזה מזכיר לי את הסלון של חברה שלי שגרה בדנמרק. חבל שלא רואים את זה יותר בארץ.

    השבמחק