מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

חושפת פרויקטים : במה הייתם בוחרים?

www.irena.co.il

 יש וילה, וכמו בכל וילה, יש יחידת דיור בקומת העמודים . שטח כללי פנימי - 44 מ"ר . יש עמוד אחד בחלק די מרכזי. ויש מדרגות שדרכן יורדים ליחידה.
והכי בעייתי - מפתחי חלונות. אי אפשר לפתוח שום חלון חוץ מקיר אחד שכבר יש בו חלון.
זה נראה ככה

והיום לפני השינויים ככה




אני צריכה להפוך את החלל הזה לדירת סטודנטים חמודה. אבל , יש "אבל". חייבים להשאיר שטח למחסן בתוך היחידה הזאת. זאת בקשת הלקוח.

בינתיים עשיתי 5 אופציות שונות. הרביעית - ללא מחסן (בתקווה שהלקוחות אולי יחליטו לוותר על המחסן)

1. 



2.


3.


4.


5.



כולכם מוזמנים להצביע בעמוד הפייסבוק שלי - במה הייתם בחורים


תגובה 1:

  1. אין לי פייסבוק, אז תגובה קצרה כאן...המחסנים הצרים והארוכים בחלק מהתוכניות ,למעשה לא יאפשרו כמעט איחסון מכיוון שחלק מהמחסן יהיה מעבר נטו.
    זה באמת חלל לא פשוט, אבל למשל לא הייתי ממקמת מיטה מתחת לגרם המדרגות, או מיטה שאין לה אפשרות גישה מצידי המיטה, לא ניסיתי לפתור את החלל הזה, כי אין לי את הפרוגרמה, וגם לא תוכנית בקנ"מ ,אבל
    נראה לי שדרוש עוד עיבוד לרוב התוכניות.
    בנתיים התוכנית השניה ,נראת עם הכי הרבה פוטנציאל
    בהצלחה!

    השבמחק