מעצבת פנים מחיפה באהבה

שמי אירנה אלבז ואני מעצבת פנים מחיפה. בתיק העבודות שלי כמה עשרות פרוייקטים של עיצוב ושיפוץ בארץ, וגם בחו"ל.
ניתן כאן לצפות באתר הרשמי שלי

יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

שיפוץ דירה בתקציב מוגבל

כמעט סיימנו בשעה טובה לשפץ דירה של אישה מקסימה במרכז הארץ.
מביאה קצת תמונות לפני ומה שקרה אחרי.
עדיין לא הבאתי צלמת אמיתית שתעשה עבודה יפה, התמונות צולמו במצלמה שלי הפשוטה.
הסלון לפני

www.irena.co.il








הספות שאתם רואים כאן - פשוט מדהימות ביופיהן, היו ישנות מאוד ושופצו ורופדו מחדש. נבחר בד מסוג אימפלה גוון יין אדום. ככה היא נראתה לפני השיפוץ והריפוד




אמבטיה משפחתית  - לפני


ואחרי - אברה קדברה

אחת-שתיים-שלוש



מקלחת הורים: תמונה לפני

תמונה אחרי (כמעט סיימנו, יש פינישים)




ומטבח
לפני

אחרי - טרם הרכבנות את כל הדלתות של הארונות



שיש - אבן קיסר, סופרמו הלבן

חדרים נוספים:


מי שמחזיקה את המראה - זאת גלינה, שהיתה אחראית על אספקת ריהוט דרך רהיטי GRAND בחיפה. המטבח הוא גם שלהם.

עוד חדר נוסף - של אורחים


פרטים נוספים: כלים סניטריים - "נגב קרמיקה". מטבח - רהיטי GRAND (חזית פורמייקה, גוף סנדוויץ) . שיש - שיש "שאנל" בקרית אתא. ביצוע שיפוץ - קבלן הבית. והרבה אהבה ותמיכה. אז זהו זה. אפשר לתלות מנורות, לחבר את הפלאזמה לקיר, ולכוון את גובה התמונות .





בכל מקרה, המייל שלי, כרגיל info@irena.co.il


התמונות לכתבה הזאת שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה